Bent u tevreden over uw bestelde producten of onze service? 
We zouden het dan erg op prijs stellen als u hier een bericht achter laat met uw ervaringen.. 
Ook kunt u een beoordeling achter laten op Google door te zoeken op JB Memorials of door te klikken op onderstaande link. Aan de rechterkant van de zoekresultaten vindt u de mogelijkheid om een beoordeling of review te schrijven. 

Beoordeling Google JB Memorials 

Bent u ontevreden? 
Neem dan even persoonlijk contact met ons op, voordat u een negatief bericht in ons gastenboek plaatst. 
We zullen dan eerst proberen om samen tot een oplossing te komen. 

Via onderstaande links kunt u berichten bekijken die op onze oude webshops zijn geplaatst.

Periode maart 2016 t/m januari 2018

Periode augustus 2011 t/m september 2016


| Meer

Geachte klant / Bezoeker,

Gezien de huidige situatie betreffende het Covid-19 virus verwachten wij en de post bedrijven top drukte in de komende weken i.v.m. toenemende online bestellingen.
Wij willen u dan ook verzoeken indien u voornemens bent een artikel uit onze webwinkel te bestellen voor de kerst, dit z.s.m. te doen en niet uit te stellen,
met name de artikelen waarbij wij de as moeten verwerken (bv asringen) dienen tijdig te worden besteld om deze nog voor de kerst geleverd te krijgen. 

Update 2Dec. 2020: Bij Post.nl blijven door ons verstuurde paketten soms wel 4-7 dagen liggen in het sorteer centrum alvorens ze in behandeling worden genomen !!
Post.nl geeft in de tracking dan aan: 
Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt
Wij begrijpen de frustratie echter dit is geheel buiten onze controle en wij kunnen dan ook helaas niets doen.

Blijf veilig en zorg voor elkaar.

Team JB Memorials